28 Kasım 2013

10 Adımda 10k Beğenili Organik Facebook Sayfası Yapın.

Başlıktan da anlayabileceğiniz gibi sizlere kendi yazdığım e-kitabımı ücretsiz veriyorum. Kitabı tamamen kendi tecrübelerimden derledim. İçeride ki verdiğim örnekler tamamiyle kendi çalışmalarım ve kendi sayfalarım herhangi bir telif sorunu yok. Sağdan soldan çırpma bir tane bile bilgi yoktur. Facebook Spor sayfası olarak özellikle kendi alanım bu olduğu için buna vurgu yaptım, ama bu her sektör ve kategori için aynı. Sizlerde bu kriterleri uygulayarak 10 Adımda 10.000 Organik Beğenili Spor ve ya 10 Adımda 10.000 Beğenili Facebook sayfası oluşturabilirsiniz.

Kitap İçerik Başlıkları  ;

  • Özgün Sayfa İsmi Belirleyin.
  • Özgün Kapak Ve Profil Resmi Belirleyin.
  •  İsim İçin İlk 25 Beğeni Çalışması Yapın.
  • Hotsuite Hesabı Açın.
  • Alakalı 20 Adet Sayfa Takip Edin.
  • Viral Yorum Yapın.
  • Viral Video Dublajı Yapın.
  • Çekiliş Düzenleyin.
  • Hayran Kartı Sunun.
  • Hotsuite zamanlı çalışın.

E- Kitabı Ücretsiz Almak İçin
E-kitabı twitter ve g+ üzerinden dağıtıyorum.

iki adet profilimi takip ettikten sonra twitterdan e-posta adresinizi mandition atmanız yeterli, ben sizlere bir kaç saat içerisinde kitabı mail olarak yollacağım.

İşinizi Kolaylaştırayım ; 

Twitter'dan takip et ; 

Google Plus'dan takip et ;

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum eklenmiştir. Teşekkürler

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.